waterbubbels vacatures

Administratief deskundige dienst infrastructuur en patrimonium

Stad Maaseik organiseert een contractuele aanwervingsprocedure voor de voltijdse, tijdelijke functie van Administratief deskundige dienst infrastructuur en patrimonium  (Salarisschaal B1-B3 – deadline 03/05/2024).

Informatiebrochure

 

Wat ga jij doen?

Word jij onze administratieve duizendpoot met een passie voor publieke dienstverlening? Als Administratief deskundige dienst infrastructuur en patrimonium bij Stad Maaseik ondersteun je het diensthoofd en collega's bij de uitvoering van taken zoals wegenwerken, riolering en gebouwenonderhoud. Jouw veelzijdigheid komt tot uiting in het administratief beheer van diverse projecten, waarbij je steeds oog hebt voor dienstoverschrijdende samenwerking. Kennis van regelgeving en overheidsopdrachten is een troef die je graag inzet. Wil jij een cruciale rol spelen in het realiseren van onze stedelijke projecten en het verbeteren van onze gemeenschap?

 

De opdracht:

  • Overheidsopdrachten: Je staat in voor het administratief opvolgen van aanbestedingen, vanaf voorontwerp tot definitieve vrijgave van de borgtocht met betrekking tot de uitbestede werken. De mogelijke dossiers situeren zich zowel in de domeinen wegenis, riolering en gebouwen.
  • Projecten: Je kan zelfstandig kleine tot middelgrote projecten die zich situeren in de domeinen wegenis, riolering en gebouwen opvolgen en opstarten.
    Dit bekent dat je ook ter plaatse zal gaan om de nodige vaststellingen te doen, dit steeds in samenspraak met de desbetreffende collega’s. Mee analyseren, onderzoeken, inventariseren behoort dus ook tot de opdrachten.
  • Algemene administratie: Je bent de administratieve spilfiguur van de dienst werken en ondersteunt je collega’s intern op verschillende vlakken, zoals het beheren van de inkomende post, het aanmaken van werkopdrachten, het beheer van de gezamenlijke mailbox, … . Verder sta je open om mee te werken aan administratieve optimalisatieprocessen over de diensten heen.
  • ...

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent houder van een functiegericht bachelordiploma of een algemeen bachelordiploma + 4 jaar relevante ervaring.

  • Je werkt planmatig en respecteert deadlines.
  • Je toont zin voor verantwoordelijkheid en je bent van nature positief ingesteld.
  • Je bent gedreven, dynamisch, resultaatgericht en kan gemakkelijk inspelen op vernieuwing en verandering.

 

Wat bieden wij jou aan?

Een uitdagende functie in een dienstverlenende organisatie waarin je je talenten kan benutten én ontwikkelen. Samen met je collega’s verzorg je de dienstverlening binnen onze historische stad en zie je dagelijks het resultaat van jouw werk!

  • Verloning op B-niveau, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een voltijdse tewerkstelling met flexibele werktijden.
  • Tijdelijk contract met mogelijkheid tot contract onbepaalde duur.
  • Plaats tewerkstelling: Canadastraat 46, 3680 Neeroeteren.

Lees meer over onze troeven

 

Selectieprocedure

Geïnteresseerd? Stuur je kandidatuur naar het college van burgemeester en schepenen, administratief centrum Maaseik, Lekkerstraat 10, 3680 Maaseik of via e-mail naar sollicitaties@maaseik.be Je mag je kandidatuur ook afgeven tegen ontvangstbewijs bij de snelbalie in het administratief centrum.

Een geldige kandidatuur bestaat uit:

  • Een leuke motivatiebrief
  • Een sterke cv
  • Een kopie van je diploma
  • Een geldig uittreksel uit het strafregister model 1
Solliciteren voor deze functie kan tot uiterlijk 3 mei 2024!

Solliciteer nu!  Onze troeven